zelih8a8wa Kızlar 37 38 haftada normal dogurmak icin egzersiz yaptınız mı kafanıza göre doktora sormadan? Ben ona göre haftaya egzersize baslıcam sezeryana gerek kalmadan gelsin diye 😄 bi sıkıntı olur mu acaba ya şuan 37+2 yix haftaya 38 olucaz
tahamommy zelih8a8wa 36. Haftadan sonrq yapabilirsin, bol yürüyüş squat esneme hareketleri aksak yürüyüş, zaten hemen doğum olmuyor bunlar sadece doğumu kolaylaştırıyor, bebiş ne zaman isterse o zaman geliyor
zelih8a8wa Daisy_0 ya ben yapimde belki gelir bi ihtimal hani ben sezeryana kalmamak icin ugrasmak istiyorum ona ragmen de gelmezse artık yapabileceğim bir şey yok ama uğraşmak isterim yani normal gelsin diye kötü bir şey mi bu sence
beyzzsenturkkk zelih8a8wa bu 2. doğumum olucak allah nasip ederse. ilkinde doğuma kadar yürümüştüm su an öyle bi imkanım yok cocuktan dolayı onu tasımak ayrı eziyet. haftadayım 36 gibi baslıcam. öğlen 12 gibi cıkarım akşam 8-9 da eve girerim tüm gün cocugu bebek arabasına atar yürürüm bütün parkları dolasırım bir yandan cebime de 5-10 hurma atarım akşam da eve gelir yerleri elimle siler kapanışta duş alır bir de korunmasız iliski yasadın mı tamamımdır. karnım dizlerim sızlayana kadar kızımda da yürürdüm öyle ki uykumda hiç hissetmeden 9 cm açılmıştım. bebek uygunsa bi sorun yoksa kesinlikle işe yarıyor. bir de duşta dayanabildiğim kadar kaynar suyla kalçama belime yukardan aşağı bastıra bastıra masaj yapıyordum suyun altında o su yumuşatıyordu kaslarımı gevşiyordum zaten 1 hafta bu tempoyla çıkmayan bebek bile çıkar😄
zelih8a8wa beyzzsenturkkk ama bişey dicem hani ben bu hareketleri yapıcam ama benim çatır dar mı veya normal doguma müsait mi onu bilmiyorum yani önce doktorun bakması gerekmez mi yani normal doguma uygun muyum diye sonra dogumda sıkıntı çekmim
beyzzsenturkkk zelih8a8wa çoğu doktor çatı muayanesi de yapmıyor bu doğumda belli olur diyor. bebeğe bağlı pozisyon uygunsa zaten bebeğin geçeceği kadar açılıyorsun kilolu veya zayıf farketmiyor bana da 4 kg bebek doğuramazsın dediler çıkmaz dediler ama 3.300 doğdu🤦🏻♀️ normal doğumu denerler olmazsa zaten sezeryan olursun ama denemekten zarar gelmez bebeğin pozisyonu uygunsa takılabilecek bişeyi olmaz bazen tam kanala girmez yamuk durur o zaman zaten doğum önces bakıyorlar ultrasonla hiç zorlamıyorlar
beyzzsenturkkk zelih8a8wa tek başına bi işe yaramaz kaslar önemli doğumda da işinize yarayacak kaslar ne kadar çalışırsa bebek de o kadar itebilir kendini açılabilir
erismis zelih8a8wa ben 31deyim haftalardır pilates yapıyorum doktoruma danısmıstım 3.aydan sonra yapabilirsn demişti ama bende yinede bi gidince sorucam tekrar
emineuc İlk trimesterdaki halsizliğim bulantım geçtiğinden beri yapıyorum 37. Haftadayım halen yapıyorum pilates yürüyüş bisiklet
bsrelif Ay ne 35’i iyi misiniz o kadar beklenmez. 3 aydan sonra prenatal yoga yapıyorum ben. 30’dan sonra da pilates topuna başlıycam