gebeskapbulba ilk zamanlar insanda garip bir şişkinlik oluyor özellikle kabızlık yaşıyorsan baya şişkin oluyorsun sabahları uyanıyorum dümdüz akşama kadar şişiyorum tabi 18 haftalık oldum karnım belirginleşince anladım ilk haftalar sadece şişkinlikmiş
gebeskapbulba essrgt annem bana kayısı hoşafı yapmıştı o iyi geldi hala daha bazı günler kabızlık problemi yaşıyorum ve tuvalette çok sıkmamaya çalışıyorum çünkü o daha zararlıymış bi de yürüyüş yaptığım günler çok iyi geliyor