inciels Hastaneden hastaneye değişiyor bazıları normal dikiş atıyor doğumdan sonra o dikişleri aldırmak için gidiyorsunuz ameliyattan sonra 3 hastayla aynı odada olunuyor ben devlette sezaryan olan birinin dikişini gördüm kesi yeri aşırı geniştibu konuda doktorunuzun çok iyi olması lazım.