Tubaibrahim Mihrican2121 bende beğendim bina yeni olduğu için doğumhanelerde güzeldir önemli olan doktor
Akddy Mihrican2121 anadolu hastanesinde epidural sezeryan yok sadece genel yapıyorlar diye duydum doğru mu acaba bilgniz var mı ?
senayck Mihrican2121 ben il dışından gelicem elazigda her yeri bilmiyorum bu yeni bina nerde acaba bilgi verir mısınız
Mihrican2121 Tubaibrahim figen armağan var kadın doğumda çok iyi diyorlar bugün gittim yoğundu almadılar
Mihrican2121 Akddy benim normal doğum olacak diye hiç bilgim yok ama hastane binasi değişti diye şartlarıda iyileştirirler şimdi olabilir
Mihrican2121 senayck malatya yolunda anadolu hastanesini biliyorsan yeni binada aynı yol üstünde 5 dk lık yol mesafesinde