melikeirpik Merhaba hanımlar bende tedavi görüyorum pkos var bende yumurtam 7 mm di 21 mm e çıktı doktorum 4 mayısta test yap dedi bel ve sol kasıkta ağrım var letu kullanmıştım var mı aranızda letu ile kalan
melikeirpik sevimlipandahii büyüdü mü peki yumurtan bana doktor çatlatma iğnesine bile gerek yok çatlar kendi demişti özele gidiyorum da
sevimlipandahii melikeirpik 1 . Ay büyüdü 18mm olmuştu bi kaç gün sonra çatlatma iğnesi yaptım 2 ay büyümedi İşte yarın adetimin 3.gunu gidicem herhalde ilacın dozunu artiricak
ceyce sevimlipandahii sabır da kalmadı 2 yıldır doğal yolla olsun iğne ilaç kullanmayalım diye kendimizi parçaladık şimdi çatlatma oldum ama için bi tuhaf bu sefer de olmazsa korkusu mahvediyor
sevimlipandahii ceyce bizimde 2 yıldır olsun diyorduk kendiliğinden iğne yaptık yine olmadı Yani zamanı var herhalde daha