Canım arkadaşların dediği gibi sabah erken gidip dr gelince müsade isteyip hastalardan bişey sorucam deyip randevu bulamıyorum 37. Haftamdayım dediğin anda sana kayıt için gitmeni söyler zaten. Sonrasında da 15 gün kontrol sayıldığı için tekrae sıra yada randevuya gerek kalmıycak. Yanlız yarın resmi tatil. Cuma içinde yarın 6 dan sonra hastaneyi arayıp dr un olup olmadığını öğren. Ona göre git. Bazen izne çıkıyolar. Randevu o yüzden de çıkmaz.