cuteregina Asya Asiye’nin kısaltması gibi geliyor bana Asiye de asi demek ya o yüzden Asya ismine çok ısınamadıim ama küçük bir bebeğin ismini Asya olarak duysam sevimli olurdu
asybk busu1 busu1 asyaaa kesinlikle kızımın adı çok uslu bir bebekti Sımdı koca kız yine uslu 6 yaşındayız 🌸
zeynepyldrm_07 asybk aynen bence de Asya benim kardeşimin adı da Asya oladar uslu bi bebekti ki ağlamak nedir bilemezdi şimdi büyüdü 7 yaşında hala da aynı çok uslu 🌸