Esma006 byzkds alabilirsin bugün gittim randevuluydum ama kadın 6 da gelmiş 12 ye kadar bekledi ama kapı tiklatim kendini gosterdi öyle aldı içeri
hediyenurbumin byzkds Evet sürekli gidiyorsanız belli bir zaman sonra randevuya gerek kalmıyor ama doktor seçimi yapamıyorsunuz
bsrelif Yarına hiç randevu yok gerçekten tatilde falan olmasınlar yarın ? 23 Nisan olduğu için kapalı da olabilir poliklinik sonuçta resmi tatil
bsrelif Ben sordum birine yarın kapalı olur poliklinikler dedi. Acilden giriş yap bence yarın önemli bir şey varsa