di1araefe1 Hanımlarr baso% değerim 3 çıkmış imternette bazı yazılar okudum ama korkmaya basladım bilgisi olan basına gelen var mı naptınız bu durumda birde 5+4 hamileyimmm
orhismommmmmm di1araefe1 biraz yüksek senınki ama sorun olacağını sanmıyorum hamilelikte yüksek olabılıyor. Yinede doktor ne dicek bakalım