Merhaba arkadaşlar
Ben 2 yıldır çocuk istiyorum ama düzensiz adetim var hep doktora gittim duphaston verdi sidmi onu kullanıyorum birkaç gün sonra kutum bitiyor
Benim gibi bu ilacı kullanıp hamile kalan anneler oldu mu ?
Evlat sahibi olmak çok istiyorum insalllah bu ilaçla hamile kalabilirim