ilaydasrgt 38+5 im idrar yolu enfeksiyonu ve bel ağrım var bebeğe zarar verir mi intrnette kötü şeyler yazıyor.şuan acile gidiyorum korkuyorum
allyslife ilaydasrgt arkadaşımda aynı haftada iye geçirdi fitil vermişti doktoru, endişelenme maksimum planlı doğum olur ki 38+5 neredeyse 39 sorun olmaz zaten
mom_51 Bende de hafif var ama doktorum son haftalarda daha doğrusu doğuma yakın değerlerin bir tık yüksek çıktığını söylemişti