Yumurtlama veya çatlama olduğunda illa belirti olarak yumurta akı kıvamında akıntı mı olması gerekiyor takip ediyorum ama olmadı normal akıntım var ve sol kasığımda hafif sızlama var yumurtlamış olabilir miyim nasıl anlayacağım ovülasyon testi kullanmıyorum çatlama gördüğü gün nasıl belirti yaşadınız