tugce4545 Ben hesaplıyorum 35 hafta ama 34+4 teymişim ve öğlenden beri kasıklarıma vuran ağrı acı vardı yarım saat önce hastaneye geldim doğum başlamış açıklığım 6 cm yaklaşmış yolu yarılamişsin dediler bu saate kadar niye bekledin dediler çok korkuyorum çok küçük dediler senin bu hastanede kalıp çocuğun başka yere sevk olma ihtimali var küçük olduğu için çok korkuyorum şuan dua edin lütfen 😭😭🥺🥺
kurkmantosuzmadonna tugce4545 sağlıkla al kucağına inşallah. Erken gelen çok bebek var. Demek ki biraz aceleci annesi. Allahın izniyle bir şey olmaz.
Daisy_0 tugce4545 bişey olmaz bekledigin iyi olmuş sancı kasılma gelir gelmez doğum olmaz zaten açılmayı hastanede beklemek yerine evde beklemissin hastanede bekleseydin afedersin sürekli parmak yerdin orana gelip gidip yoklarlardi sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☘️🫂
bimucize tugce4545 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım bebeğin böyle gelmeyi seçmiş demek ki korkmayın
Daisy_0 tugce4545 aaa 34 te mi doğdu ben orayı sonradan anladım bacım niye öyle oldu bi sorun var mıydı muayene esnalarinda
beautiful_ tugce4545 sağlık ve sıhhat ile kucağınıza alırsınız inşaAllah merak etmeyin o haftalarda gelip küveze girmeyen bissürü bebek var sakın korkmayın ❤️
semahayall tugce4545 33+5 doğum yapmış biri olarak yazayım , hiç korkmayın , haftanız güzel gerçekten , çok erken değil , Allah’ın iziyle sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah
arzucagil tugce4545 korkma kuzum inş çok güzel bi doğum gerçekleştirirsin bebeğinide sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın haftası çok erken değil rabbim yardımcın olsun dualarım seninle
ikiemanetinannesi tugce4545 tugce4545 34+3 de acil sezaryene alındım. Bebeğim sağlıklı doğdu şükür solunum sıkıntısı vardı diye yoğun bakıma alındı çabuk toparlar üzülme belki de kucağına alır evine çıkarsın hemen. Benimki giydirildi önce yanıma verilecekti sonradan baktılar solunumda biraz güçlüm var . Olan olmuş artık erkenden gelmek istiyor bebeğin strese girme şuanın farkına var ve doğum sonrası güçlü olmam lazım de stres yaparsan gücün kalmaz canım benim . Vakti şuanmış öyle düşün.
rumeysa_ttkrky16 Bende 2. Gebeliğimmi 35 haftalık yaptım kendi sancim ile şimdide 3. Bebeğimi bekliyorum imsllah yine kendi sancim gelsin artık 37 yeni girdim bakalım
tahamommy tugce4545 hiç korkma bazen hiç küveze girmeden annesinin yanına geliyor bebekler gelişimini tamamladıysa hiç sıkıntı olmaz, biraz acele etmiş bebiş sadece maşallah 6 cm açıklıkta süper sağlıkla kavuş inşallah 🌸