Herkese merhaba. 12 şubatta doğum yaptım raporumun bitiş tarihi 22 Nisan. Bugün Ankara milletvekilinin bir paylaşımını gördüm 1 Nisan itibariyle 24 haftasını doldurmamış olan anneler de iznini uzatabiliyormuş. Bu izni uzatmak için doktora mı gidip rapor yazdırmak gerekiyor bilgisi olan var mı?