Mucizem_63 5 ay önce doğum yaptım iki gündür inceden sızlıyor regl ağrısına benzer bir duurm varmı böyle olan???
bbaskal Mucizem_63 19 ay oldu ben sezaryen olalı hiç öyle ağrı yaşamadım ben ya ayağını çıplak basarsan üşütürsen ağrır falan derler ama hiç olmadı bende
annekiz6141 Mucizem_63 üşütme, agır kaldırma ve zorlanmadan ötürü evet oluyor maalesef dıkkat etmek şart..
kurkmantosuzmadonna Mucizem_63 muhtemelen ondandır. Benim de öyle olur özellikle çorapsız gezdiğim zaman. 🥲 Kendini sıcak tut. Yine de şikayetin devam ederse doktora git.