Bir iş yaparken veya yürürken yoğun aşağıda baskı hissediyorum kasılma oluyor normal mi bu ilk gebeliğimde böyle değildi ikinci gebeliğimde böyle doktora söylemeyi unuttum kontroller iyi çıkıyor durumu felan ama yürürken iş yaparken yoğun aşağıda başka hissetmek normal mi