İlk üç ay boşanmayı düşünmekle geçmişti soğudum niye evlendim niye cocuk yaptım bundan falan diye kendimi mahvettim hiç etmediğimiz kavgaları ettik kusmalar bayılmalar kendi derdime bide bunu eklemiştim çok zordu sonra tamamen düzeldik normal bencede hormonlarla ilgili