tahamommy beyzaygun önceki bebeğinizi kaybetme sebebiniz neydi peki tam olarak sadece delik yüzünden mi? Çok geçmiş olsun buarada inşallah sağlıkla kavuşursun bebişe
beyzaygun tahamommy Teşekkür ederim hayır onla alakası yoktu tansiyondan dolayı ama bunda da kalbinde parlaklık var diyince yaşadıklarım gözümün önüne geldi korktum yani bidaha öyle olur diye