Kızlar pazar doğum yaptm pzt sabahı boyun topun baş ağrısı başladı ayağa kalkamaz oldum kaç gündür yatıyorum kadrom ılaç ağrı kesici tedavısde yapıldı fayda yoktu bugünde kan yaması yapıldı 3-4 saat uzanmadan sonra ilk ayağa kalktım zorlandım ve ağrım yınede oldu ve hemşirede ağrının hemen geçmesi gerekiyordu dedi sizlerden yapan varmı hemen geçmeyen oldumu