Merhaba kızlar şuan çok erken ama eşimle kıza ve erkeğe birer ism düşündük sizin fikirlerinizi de almak istedim. Bu arada erkek olursa Rüzgar istiyorum annemin soy ismi maneviyatı var diye istedim .
Kız : Güneş ☀️
Erkek : Rüzgar 💨
Sizce nasıl isimler kızlar 🌸