Momlife_ Kullanıp memnun kalan var mı ben 1 tame aldım ama boyu çok küçükmüş yine de kullanırım yüzüne kullanılır mı onu merak ettim ve yenidoğan için yağ kullanılıyor mu yoksa belli bir ayı var mı