eceeceecee 31+3 deyim ikizlerim var aşırı güçsüz ayaklarımın altı ağrılı asagıya fazla baskı hissediyorum normal mi doğum durumu olursa nasıl anlaya bilirim. Doktor 36 hafta dedi doğum başlamasından erken olmasından korkuyorum
HariboAyicik eceeceecee Yattığınız zaman sancı ağrılar geçmiyorsa düzenli geliyorsa doğum haberidir. Dinlendiğiniz zaman hafifliyor geçiyorsa gebelik kaynaklıdır. Aşağıya baskı normal ikizler olduğu için ekstra olur çok iyi anlıyorum.