_Medine Kizlar bilen varmı kanala girmeyen bebek gününe kadar girmezse suni sancı veriyorlarmi yoksa sezeryanmi 🥲içim içimi yiyor egzersizde yapıyorum sali günü tekrar gidicem
beyzaasenaa _Medine Benim 39+4 haftalık bebek kanalda açılmam da var 3 cm ama gelmiyor cuma günü randevum var sizce 40 haftayı doldurmamı bekler mi doktor suni mi verirler?
_Medine aysct evet devlet sezeryanda korkuyorum 😞 ikisinide yasamamdim ama normal daha hızlı toplanıyormus hayırlısı olsun
_Medine beyzaasenaa yani bence bekletebilir ama gelişimi iyiyse doktorun suni vermeyi teklif edebilir bı sorun olmassa çünkü acilman var yere comel böyle bı sag tarafına bı sol tarafına sallan çok faydası oluyormuş bugün ebem dedi bende başladım hizlandiyormus açılmayı canım sağlıkla doğsun inşallah 🩵🩷
beyzaasenaa _Medine Gelişimi çok güzel canım haftasıyla uyumlu ilk gebeliğimde 40+1de doğdu en fazla ne kadar bekleyebilir ki gerçekten çok yorucu olmaya başladı nstde sancı da çıktı sıklaşsın diye eve geliyorum imza atıp eve gelince gidiyor 😅