Merhaba
Sjögren sendromu ve faktör 7 eksikliği (kanama bozukluğu) hastasıyım.
Henüz çocugum yok tüp bebek sürecindeyiz inşallah bu ay tedavi olacak
Tedavi için Çam ve Sakura hastanesine gidiyorum
Tedavi başlamadan ocak ayında hamile kaldım ve kimyasal gebeliğe döndü 5. Haftada kaybettim erken hafta düşüklerinde doktorlar belirli bir sebep yok diyorlar o nedenle bilmiyorum ama belki tiroit değerim belki hastalıgım da etkilemiş olabilir diye düşündüm
Neyse bu suçluluğu geçtim şükür
Anti ssa ve anti ssb değerlerim pozitif
Plequenil kullanıyorum romatolojı doktorum antikor seviyelerimin yüksek olduğunu söyledi bu nedenle ilaca baslattı ve gebelik oluşunca da devam edicem ilaca
Sjögren hastalıgı gebelikte fetüste kalp blokajı yapabilir dedi doktorum
Yani kalp hastası mı olacak dediğimde evet olabilir dedi yakın takip öneriyorum gebelik boyunca romatolojı kadın doğum hematolojı ve perinatolojı tarafından takip edileceksin dedi
Sürecimi burda paylaşmak istedim
Benim gibi durumda olan anneler var mı sürecini saglıkla geçirip çocuğunu saglıkla dünyaya getiren anneler var mı?
Sjögren hastalığı olup hamileliği saglıklı ilerleyen bebeği saglıklı olan annelerde yazabilir mi?