Merhabalar tüp bebek transferim sonrası doktorum 9. Günde kan istedi beta hcg 108 çıktı o kadar mutluydum ki bugün 11. Gün tekrar kan verdim 150 çıktı. Yeterli artış olmadığını düşünüyorlar. 13. Günde tekrar kan vereceğim. Çok kötüyüm çok üzgünüm banaa yardımcı olur musunuz?