merve1221 Merhaba kızlar ben 14 haftalığım devlette eşimi muayeneye almıyorlar hem onunda görmesi hemde cinsiyetini öğrenmek istiyoruz onun için özele gitmeyi düşündüm muayene ücretlerini biliyorsanız yardımcı olabilirmisiniz?
esmaayazz Ben pursaklar a life a gittim 1810 lira ılgın tıp merkezi vardı orası 1250 lira Ortadoğu da 2600 demişti