Fatossc Kızlar 6 haftada bebeğini görenler varmi ben dün gittim bebek var gibi ama haftaya bakalım daha net olur dedi siz ne zaman gördünüz 🙏😊
Szekiye Fatossc Benimde 6/4 gün ama ultrason 5/3 ölçtü keseyi gördük doktor bebek gibi birsey var dolu kese dedi sinir oldum bebek gibi birsey ne acaba çokdeğşşşk doktorlar var