Kızlar benim 3 gün önce ilk defa kahverengi lekem oldu ama böyle küçücük bende takip etmeye başladım ağrım falan olmayınca 3 gün boyunca başka olmadı bugün peçeteye gelen bir lekem daha oldu ağrı falan gene yok randevuma da 8 gün var sizce sıkıntılı bir durum olabilir mi ped taktım kontrol edeyim başka olacak mj diye size de sormak istedim