36+4 e ultrasonda karin çevresi 2 hafta geride çıktı tansiyonum şekerim yok suyum da gayet iyi muhtemelen minyon bir bebek dedi ama kilosu da haftasıyla gayet uyumlu acaba ultrasonda mı farklı çıkıyor buyudugu için karın çevresini ölçmek zor diye zannediyorum belki bu yüzden geri çıkıyor olabilir mi acaba yaşayan var mı