Kızlar benim sat’ım 20 Ağustos ama kontrollerde hep 3 Eylül olarak giriş yapıldı sisteme. Yani ölçümler o tarihe uyumluymuş herneyse benim satıma göre tahmini doğum tarihim 27 Mayıs fakat doktor 3 Eylül’ü baz aldığı için tahmini 13 Haziran diyor Sizce ne zaman doğar? Hangisine bakmalıyım? Sat’ıma göre bugün tam 35 haftalığım fakat doktorun ölçümlerinegöre 33 haftalığım