esrabozyigitt merhaba bende şua 6 haftalık hamileyim , pazartesi günü 5+5 de üstten ultrasonla kese görüldü betam cümartası 3747 idi. yolk,bebek , kalp atışı yok. Doktor çok normal 7. Haftanda 10 gün sonra gel dedi. Korkmayın allahın izniyle görürsünüz.