hnf1234 ben de sabah son kontrolüme gittim, 37+6 haftalığım, 5 inde, salı günü doğum olacak diye karar verilmişti.
Bugün NST de düzenli sancı çıktı, ben de hissediyorum, hala daha kasıklarıma vuruyor karnıma vuruyor ara ara. Paşa gelecek bugün sanırsam ☺️❤️ siz nasıl oldunuz. Gerçi bakıcam şimdi postlara belki kavuşma olmuştur sizde 🥰