Aleyna_Muzaffer GÜZEL ANNELER BANA ÖNEREBİLECEĞİNİZ EN İYİ BEBEK BEZİ VE ISLAK MENDİL MARKASI NEDİR ? 🥰 ÇOK KARARSIZ KALDIM ÇÜNKÜ BEN 🫢
kurkmantosuzmadonna Aleyna_Muzaffer ben molifx kullandım ikisini de. Islak mendil molifx yenidoğan izotonik sulu olan çok memnun kaldım. Molfix son zamanlarda taşma yaptığı için geceleri prima kullanıyorum.
ozo_ Aleyna_Muzaffer ben primadan yanayım en iyisi o sızdırma tahriş pişik asla yapmıyor ıslak mendili kendin yap kaynar su bebek yağı ve kare pamuk ile en sağlıklısı o
cicek63 Aleyna_Muzaffer ucuz gibi gelicek ama ilk baştan beri bimin bezini kullanıyorum Jenny willy markası hiç taşma yaptığını görmedim kızım bir yaşına girdu hala ondan devam ediyoruz hem uygun hem kalitesi iyi baya şişiyor mesela ama taşma yapmıyor ❤️
Aleyna_Muzaffer cicek63 şimdi yeni doğan olduğu için kaliteli olsun istedim , merak etme bir zaman sonra bime geçerim bende çünkü diğer çocuklarımdada kullandım gerçekten süper yani 🥰