kızlar ikiz bebeklerim 10 günlükler ikiz oldukları için mecbur mama takviyesi yapıyoruz ilk kutu bitti aptamil prosyneo kullanmıştık ikinci kutuyu eşim yanlışlıkla aptamil pronutra almış arada çok bi fark var mı deneyen anneler?veya diğer mama markalarından önereceğiniz mama var mı sma comfort nasıl sizce cevaplarsanız sevinirim