sultanurrr ben doktora sordum özellikle bir gün çoksa iki üç gün az ya da 3-4 gün hareketliyse 2-3 gün çok az diye alanı gittikçe daralıyor 28-29 haftalarda gibi rahat olamaz demişti. Şuan hareket alıyorum çok şükür sert ama öncekiler gibi hızlı hızlı değil. 24 saat içinde 10 dan az hareket alırsanız ya da hiç almazsanız acile gel demişti. Ben de sürekli paranoya yapıyorum iyi mi kötü mü diye korkacağımız bir durum yok yani.