11 haftalık hamileyim kızlar dün evimi su bastı şofben patladı 😐 eşim evde olmadığı için temizliği tek başıma yaptım ağır da kaldırdım dün akşamdan beri böyle ishal olucak gibi bir ağrım var ama ishal falan değilim . Aşırı karnımın altı ağrıyor eşim henüz işte ağrı öyle dayanilmayacak gibi değil ama ara ara batıyor bebeğin hareketlerini hissediyorum bu arada 3 üncü gebeliğim yani böyle içimde balık varmış gibi bir hareketlenmeden bahsediyorum özellikle yüz üstü yattigim zaman muhtemelen yer değiştiriyor o ara hissediyorum. Normal acilden mi kadın doğum acilinden mi giriş yapmalıyım ki acaba bizim burda Dr biraz ters kimseyle tartışmak istemiyorum . Kistim de var o mu ağrı yapıyor bilemedim