bgbgbg Haftamdayım karnım sertleşiyor nefes alamıcak gibi hissediyodum doktorumda gittiğimde fark etti sert dedi direk adalat verdi tansiyon ilacıymış rahmi gevşetmek için verdi. 8 saatte bir alabilirsin dedi. Hapı dün akşam attm bir süre snra başım dönmesede sersemledim snra yattım sabah kalktığımda baş ağrısıyla uyandım sertleşmem geçti gerçekten gevşetti rahmimi ama tansiyonum düştü 9-6 falan çıktı epey baş ağrım oldu yattım falan biraz toparladı ama hala düşük tansiyon sabahta almıştm hapı sersemliğim hala var başım hareket ettikçe ağrıyor. Var mı yaşayan ne yapmak lazım doktoruma 1.5 hafta snra gidicem daha
ayzesa bgbgbg ben de muadilini günde 6 doz kullanıyordum. Vücut alışana kadar çok sersemlik yapıyor. Çarpıntı vs de olmuştu bende. Şifa olsun inşallah.
nurmom_ bgbgbg Ben de nidicard kullanıyorum dört saatte bir sersemlik yapıyor ama öyle abartılı bir yan etkisi olmadı doktorunuza söyleyin belki ilacınızı değiştirir
bgbgbg ayzesa kaç günde alıştı acaba vücut bide ilacı bırakınca da skıntı değil mi tamsiyon bu seferde yükselir mi acaba
rumeysa_ttkrky16 Ben 2 . dogumda adalet ve alfamet kullandım sunad 3 gebeligim alfamet sadece kullanıyorum 37. Haftadayim tansiyon çıkmasın diye kullanıyorum ama 14 leri buluyo yinede 14.9 filan