Evde ölçtüğüm de normal çıkıyor tansiyonum bugün doktor randevum vardı 11-8 çıktı doktorun yanında 14-10 çıktı doktorun yanından çıktık eve geldik 1 saat bile geçmedi ölçtüm 11-8 çıktı evde de beb ölçtüğümde 10-7 11-7 hep bu aralıklarda çıkıyor ama doktorun yanında hep yüksek aslında iyiyim bişeyim yok ama neden çıkıyor anlamadım tansiyon ilacı verdi her ihtimale karşı böyle durum yaşayan var mı ya 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle bişeyim yoktu yardımcı olur musunuz ya tedirgin oldum