seherabdullah su geldikten sonrası demek, bebeğin artık susuz demek.. En iyi ihtimalle normal olarak doğursan (bebek için sorun olmasa bile yani) su kaybettiğin için doğumunu zorlaştırır. Asla riske atma🙌
Suyun gelmezse evde çekmek mantıklı, (gittiğin hastaneye göre değişir tabi) ama her halükarda sancı 5 dk bir olunca gitmen gerekiyor, o süreye kadar evde sadece ılık duşta kalsan bile iyi gelir 👌