Kızlar dün doktoruma gittim 5+1 de kese göründü haftayla uyumlu 2 hafta sonra gel dedi başkada birşey demedi. Yolk sac vesaire gibi şeylerden asla bahsetmedi bir sorun varmıdır? Yada başka şeylerde söylemesi gerekiyor muydu? Doktorumun.başına gelen varmı?