zynepkubraa Haftamda kontrole gittim doktor ultrasonla kalp atışını gördüğünü ama duyamadığını söyledi. Sonra ben kahverengi lekelenmelerim var deyince progesteron başladı. Yani ben demesem ultrasanda bir şey görmemişti. Benzer durum yaşayan var mı? Korkudan kımıldayamıyorum hep uzanıyorum, işten izin aldım. Haftaya gitmeye korkuyorum ne yapmalıyım sizce ? Öğrenciler koştur koştur halde çarparlar diye korkuyorum
pamuksekeer zynepkubraa bende çok lekelenme yaşadım ama bir hafta istirahatla bitecek iş değil tekrarlama ihtimali olur kendinizi yorarsanız en azından ilk trimester bitene kadar rapor alabiliyorsanız sizin iyi olur