ikizannesiiiiiiii Yıkanmayacak türde eşyaları siyah çöp torbasına koyup ağzını bağlayın, en az 3-5 gün açmayın. İnsan teninde yaşayan bir parazitmiş, temas olmayınca ölüyor. Varsa buhar makinesi veya ütü buharı bile basabilirsiniz. Kaşınan yerlere kolonya sürmek işe yaramıyormuş, doktor demişti. Losyonu da 3 gün tedbiren sürün, aynı kıyafetleri giyin, sonra yıkanın. 6 haftaya kadar kuluçka süresi varmış maalesef bulaşmışsa da hemen bilmek mümkün değil ama psikolojik olarak da kaşınıyor insan doğru. Geçmiş olsun, inşallah geçmemiştir size.