Karasevdaaa Açıkçası özeli hiç araştırmadım Ama devlette renkli ultrason yapan doktor var mı yardımcı olabilir misin?
duygubirinci Karasevdaaa ben devlette saadettin oğuzhan tutar a gidiyorum özelde de hüseyin mıhcıya gitim bebeği görmek için ama devlettr doğum yapacağım son 3 haftam kaldı
Busra5222 Karasevdaaa renkli ultrasyon yok ben kadın doğuma gidiyorum perinatoloji de Ahu hanıma , kadın doğumda Salih Kolsuza gidiyorum 10. Haftadan beri memnunum doğumuma 2 hafta kaldı
ece00008 Devlette renkli ultrason yok galiba . Kent hastanesine gidiyordum renkli ve 4 boyutlu için muayene dışında ekstra ücret istenmiyor
gamzekonakkl duygubirinci bende giresun kadın doğuma gidiyorum saadettin beyle deniz cok duymusdum bende denize gıdıyorum ama doktoru zor buluyorum coğunluk stajer bakıyor sadettindede öylemi
duygubirinci Karasevdaaa devlette renkli yok malesef bu bence hiç bir devlette yok ama , özeldeki renkli usg ama zaten bebek büyüyence güzel resımler veriyor
Mkort24 Devlette renkliyi bırak bebeği zor görüyor doktorlar ben de Oğuzhan hocanın hastasıyım doktorumuz iyi ama
Mkort24 duygubirinci maşallah az kalmış bizim 1 ayımız var size gün verdi mi kaçıncı hafta da alacak bebeği
duygubirinci Mkort24 3 defa yattım hastanede ben tek kişilik odada kaldım gayet güzeldi. 38+3 e gün verdi 22 mayıs
Mkort24 duygubirinci neye göre tek kişilik odayı veriyorlar acaba çift de var çünkü 38+6 da genelde alıyorlar ama siz de sorun mu oldu
duygubirinci Mkort24 hayır bayram öncesine geliyor o yüzden bayram tatilinden önce alıcaklar inşallah, genel olarak şu dönemde kordon dolanmam var ve o yüzden her gün nst ye gidiyorum olası bir durumda hemen alınacak
duygubirinci gamzekonakkl poliklinşkte sürekli saadettin hoca oluyor ama asistanlarda yanında oluyor sadece pazartesi günleri ameliyat günü olduğu için asistanlar poliklinik yapıyor. Ben doğum yaptım çok memlunum ben iyiki de o diyorum. İlk doğumum özelde olmuştu çok daha kötüydüm. Şimdi çok iyiydi gercekten