yarenhamzaogl bu arada az ileride santral durağının orda şükran akalın benim doktorumun adı kliniği var eğer düşünürseniz ben çok memnundum doğumumu yeni onda yaptım çoğu hastahane ile anlaşması var, ben çok çok memnundum medipoldeyken numara vs vermiyordu doktorlar. şükran hocaya 7/24 ulaşabiliyordum tahlillerimi falan whatsapptan atıyordum her seferinde gitmiyordum o konuda da cok rahattım tavsiye etmek istedim