orhismommmmmm yapmadım hiç manifest😂 35+3 olmuştum yıkadım astım valizi biraz hazırladım eşim daha çok var vs dedi bende ne olur ne olmaz az kaldı dedim hatta karnından değişik bir su sesi geldi dedim sen öyle diyorsun da gelcek herhalde duydu beni yıkadım kurutma teline kuruyunca ütülerim ertesi gün dedim ertesi gün suyum geldi sabah erkenden çamaşırlar da telde nemli şekildeydi topladm alabildiğimi koydm bir gün sonra da doğum ysptm ütülemedim bile yani 😂o yüzden çokta takmamak lazım ama ilk yıkamada kurutmaya atma çekme yapar büyünce atarsın sağlıkla gelsinler