Kızlar ağır bı enfeksiyon geçirdim 10 gün hastanede yattim sabah akşam damardan desefin verdiler dün şükür taburcu oldum evde kullanmam için atoksilin verdiler gebeliğinde antibiyotik kullanan var mı ilk gebeliğim ve bebeğe zararı olacak diye korkuyorum şuan 13+2 haftalığım