Ne yaparsak yapalım olmayınca olmuyo demek ki bende 37 haftaliğim tansiyon sorunum da var 14.9 ları görebiliyorum kendi sancim gelsin istiyorum hareket yapiyom hurma yiyom 2. Oğlum 35 haftalık gelmişti kendi sancimla ama ondan önce alttan muayqne de yapılmıştı sanırım oda tetikledi doğumu protein kaçağı da vardi