Doktor feramat diye ilaç verdi sabah aç karnına içtim 2 saat sonra falan kahvaltı mı yaptım ama kahvaltıdan sonra midem bulanmaya başladı afedersiniz kustum bu ilaca bağlı oldu büyük ihtimalle yan etkilerinde mide bulantısı da yazıyo kullanan oldu mu bu ilacı devam etmeli miyim bilmiyorum sonradan alışır mı midem