tugce4545 canım benim de iki gündür kasığım da var ara sıra belime vuruyor bebek hareketli 34 haftalığım hatta gece dayanamadım acile gittim nst de Bir kerecik sancı çıktı 2 sinde çıkmadı açılma var mı diye bakıldı açılmada yok sancılı bekliyorum öyle galiba bunlar rahim büyüdüğü için Bebek de büyüyor tabii ama benim bildiğiniz adet sancısı gibi sizinde öyle mi