decembermum Arkadaşlar beş haftalık hamileyim midem resmen şiş dışarıdan bile görülüyor sürekli reflüm tetikleniyor hep gaviscon içiyorum ilerleyen aylarda normal ama şu an sanki çok erken benimle aynı durumu yaşayan var mı
esmeray12 decembermum benimde öyle canım midem zaten öncesindede çok rahatsızdı buda tuz biber oldu. Doktorumda söyledi bulantı şişlik bunlar normal şeyler dedi
rumsal decembermum merhaba ben de 7+2 oldum öğrendiğimden beri karnım çok şişiyor doktor hamilelikten normal demişti karında gaz çok birikmiyormuş
yareneren 9+2 mide bulantım yok ama mide şişkinliği falan çok fazla bende de gayet normalmiş bu dönemler de korkmana gerek yok
yareneren Ama bende size bir şey sorayım 9+2 hamileyim ama kendime engel olamıyorum sigara içiyorum yaşayan bi şekilde bırakan var mı vicdanım el vermiyor ama kendime de hakim olamıyorum
decembermum yareneren ben de hala içiyorum canım günde beş tane falan içiyordum sanki şimdi midem bulandırmaya başladı üçe falan düşürdüm herhalde bırakacağım benim de altı haftalık vallahi hep dua ediyorum inşallah tiksinirim diye sen de kendini ona şartla tiksineceğim sigaradan de sanki işe yara
yareneren decembermum ay inşallah ama gerçekten engel olamıyorum bi ağladım paketi kırdım attım içmeyeceğim diye ama aradan 1 saat sonra gene çok istedim durduramadım kendimi
decembermum yareneren günde kaç tane içiyorsunuz doktor bana içine çekmeden dışarı dışarı üfle dedi ben bir kaç fırtı öyle yapıyorum
yareneren decembermum 7 falan buluyor bana da doktorum kan sulandırıcı verdi ama sonlara doğru içesim gelmedi için yarımdan az atıyorum
Cerenavc esmeray12 aynı durumdayızzz bende de öyle sabahları daha kötü oluyorum nedense dolap kokuyor deterjan bile kokuyor burnuma 😁